Hemma igen

Efter att ha kollat igenom varenda skoaffär i hela Eskilstuna hittade jag äntligen ett par vårskor idag. Hurra för mig!

Avslutade Eskilstunavistelsen med att träffa bästa Tunakompisen. Vi har inte setts sen i december när jag fortfarande var gravid och hade som vanligt mycket att prata om. Kändes skönt att få träffas face to face och berätta om Klara och Gustav. Det betyder mycket för mig att även andra får tårar i ögonen när jag berättar om mina barn. Inte för att jag vill att alla ska gråta hela tiden, självklart inte. Men för mig visar det så tydligt att de har empati och stor medkänsla för andra människors öden. Vill man sörja med mig är det fullt tillåtet!

Har fått en avi från posten. Vi har ett paket att hämta ut med avsändare Spädbarnsfonden. Antingen är jag helt genomvirrig och har glömt att jag har beställt något eller så har någon annan beställt något. Spännande är det iaf. Ska kila ner och kolla vad det är för något nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0