Individer

Jag benämner alltid barnen som Klara och Gustav. Men mina barn är ju också individer. Hade vi haft dom hos oss idag hade de varit två individer. Vi hade pratat om att Klara gör så här och Gustav gör så här. Men nu kan vi inte det. Nu känner jag så lätt att jag inte vågar prata om dom var för sig av rädsla för att dom inte ska få lika mycket uppmärksamhet. Men jag älskar ju båda lika mycket. Hur som helst. Tänkte försöka börja bryta det nu. 

Vill visa en fin bild på Klaras lilla hand. Jag ångrar att vi inte tog separata bilder på deras händer och fötter. Har sett otroligt fina bilder på andra änglabarns händer och fötter.

Klaras fina lilla hand
Klara, mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Annika

Goa fina Klara.

2011-04-14 @ 11:40:36
Postat av: Kristina - en bloggläsare

Hej! Vilken söt liten hand! Jag tog inte heller separata bilder på händer och fötter och det var synd. Har liksom du sett så fina bilder. Tog tyvärr inte så mycket bilder alls och har varit så ledsen över det. Men jag är tacksam för de bilder vi tog. Beklagar din förlust. Kram

2011-04-14 @ 18:33:34
Postat av: mili

fortsätt att vara stark!

2011-04-20 @ 17:32:01
URL: http://milifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0