Kuratorn

Nyss hemkommen från kuratorn. Första gången jag gick dit själv utan KJ. Var nervös och visste att jag skulle bryta ihop så fort jag öppnade munnen. Men först var jag tvungen att välja väg till kuratorn. Det finns två vägar att ta sig dit. En förbi förlossningen och en förbi ultraljudsavdelningen. Valde förlossningen för den är ändå trevligast och man behöver inte gå i källaren. Vid hissen visar en tjej sitt "välkommen på ultraljud-papper" och frågar om jag vet var det ligger någonstans. Ner en våning, ta vänster och sen längst bort till höger...

Har gråtit en timma nu och är helt färdig. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Men det var väldigt skönt att gå dit. Sova en sväng nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Malin Hedström

Hej Maria!

Jag läser allt du skriver och snyftar mellan varven. Senast bilden på den lilla foten, visade min fembarns-syster också som har barn och kanske kan förstå bättre än jag..Vill också ha barn, helst för flera år sedan, så längtan kan verkligen göra så ont! Stor kram från sång-Malin i köassen

2011-04-26 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0