Namnfest

Haft en trevlig eftermiddag och kväll med släkten och svågerns släkt. Namnfesten var kul och det var fullt ös bland alla barn som var där. Fick till och med en liten bröllopspresent av min systers svärföräldrar. Blev bara jobbigt när jag skulle spela Det gåtfulla folket under den lilla ceremonin. Kände hur klumpen i magen växte och att det började bränna till i ögonen. Jag kunde titta överallt utom på min syster och hennes son som var i famnen. Började titta "igenom" människor eller ner i golvet. Var bara fast besluten att spela klart och göra det så fint som möjligt för lillkillen.

Det var dock väldigt trevligt och mycket gott att äta. Är proppmätt! Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Lina

TACK så jättemycket för att du gjorde cermonin så fin! Kramen

2011-04-17 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0