Shopping i Eskilstuna

Var på stan i Eskilstuna för första gången sen Klara och Gustav föddes idag. Var lite på min vakt för att se om jag mötte någon jag kände. Det gjorde jag inte, skönt! Hade varken orkat vara trevlig och låtsas som det regnar eller pratat om dom. Såg en fin klänning som Klara skulle ha kunnat ha på midsommarafton om hon hade funnits. Det gick bra för mig, blev värre för mamma.

Fyndade en jacka på MQ. Skulle ha kostat 1500 men var nedsatt till 750. Precis en sån modell som jag vill ha. En snygg, vanlig, enkel jacka med bonusen att det går att växa i den när Klara och Gustavs lillasyster eller lillebror vill krypa in i mammas mage. Är supernöjd. Nu vill jag bara ha ett par nya vårskor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0