Skärtorsdag

KJ ville ha sällskap på jobbet några timmar idag. Han skulle sitta och göra något enformigt och tyckte att jag kunde komma och roa honom under tiden. Så jag satte mig med lilldatorn i ett kolsvart rum fullt med labprylar och försökte roa både mig och honom medan han satt framför sitt microskåp. Det var första gången jag var på hans jobb sen det hände. Senast jag var där var dagen innan vi åkte in. Alltså den där måndagen när jag var så lycklig. Nu var jag inte alls lika lycklig och stolt när jag var där. Kände mig väldigt obekväm och fick den där känslan av att fly. Men jag hade tur och det var inte så många där. Sen när jag fick sätta mig i det kolsvarta rummet blev jag som vanligt igen, för då fick jag komma undan lite.

Sen bar det av mot IKEA. Shopping shopping som man säger i Thailand. Får allt hemkört imorrn så ikväll ska vi röja så vi får plats med allt. Vi pratade massor om barnen när vi gick runt. Såg fina saker som vi ville att dom skulle ha. Men det får vänta tills den dagen ett syskon vill komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0