Sommarprat

Det blev ingen stäckläsning av När livet stannar men jag jobbar på det. Blir lite läsning på pendeln och när jag ska sova. Får en klump i halsen hela tiden för jag förstår hennes känslor. Googlade på Malin Sävström för att se om jag kunde hitta någon mer information om henne och andra träffen i listan var ett sommarprat med henne. Även om vi har helt olika upplevelser så är många känslor samma. Men jag vet inte om jag tänker börja med Yoga, mest för att det är så vansinnigt dyrt.

Jag håller mig till min crosstrainer på gymmet. Ge mig en crosstrainer och en teve så kopplar jag bort allt för en stund. Kroppen får känna att den arbetar och den får göra av med massa energi som bara måste ut i någon form. Nu var det en månad sen jag var iväg eftersom vi var i Thailand och sen kom jag aldrig tillbaka. Men så fort min hals är bra igen vill jag dit.

28 april ska vi få börja i samtalsgrupp hos Spädbarnsfonden. Det ska bli så himla skönt. Träffas och prata och bara ha det trevligt.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Maria! Yoga är så himla härligt, jag säger bara det! Om du inte hittar något billigt ställe går det ju utmärkt att köpa en yogamatta och en dvd och själv utöva det hemma! det tror jag skulle va kanon för dig :) kram!

2011-04-14 @ 11:13:58
URL: http://koloreramera.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0