Dagens ängel

Dagens hjälteinsats genomfördes av mig. En kvinna föll av sin cykel och bröt armen. Jag skyndade fram och frågade hur det gick. Det resulterade i att jag fick ringa ambulans och sen satt jag på asfalten med henne lutad mot mitt knä i 15 minuter tills ambulansen kom. Hon sa minst tio gånger att jag var en ängel, så jag tror nog att jag är det :-)

Massor med folk gick förbi och tittade nyfiket. Inte för att dom kunde göra så mycket mer än vad jag redan gjorde. Men tänk om folk bara kunde göra en insats istället för att bara glo och låtsas som ingenting.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, med två små änglabarn så måste du väl vara lite av en ängel oxå :) kram

2011-08-27 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0