En stund av lycka!

Jag är så glad och har ett fånigt leende på läpparna. Låg i soffan och tittade på tv och kände att det rörde sig i magen. Tänkte testa att buffa tillbaka och petade med fjärrkontrollen på bebben. Fick en spark tillbaka och ropade på KJ. Buffade igen och KJ la sin hand på magen. Då får vi världens karatespark tillbaka. Starkare livstecken är nog svårt att få från en sån krabat. Och jag är så himla glad att KJ kände också. Förra graviditeten kände han för första gången i vecka 20. Nu är jag i vecka 17 och har moderkakan i framvägg. Mystiskt! Men alldeles alldeles underbart!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är så himla glad för er skull och för vår oxå. Som vi har väntat på ett härligt livstecken. Så underbart!!! Välkommen kickboxar´n :)

2011-08-03 @ 22:46:36
Postat av: Mona-Lisa

Så härligt!!!! Kicka på du lilla krabat!!!

2011-08-04 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0