Fin mage

Gick iväg till affären iklädd jeans och ett linne. Speglade mig i alla fönster på vägen och såg att magen var rund och fin. Mysigt att den är så nu. Men vi har inte tagit en enda bild ännu. Det känns lite motigt. Och eftersom den här graviditeten inte är lika hopp och tjo och tjim i hjärnan som förra var bryr jag mig faktiskt inte speciellt mycket. Men efter vecka 22 ska vi ta lite bilder iaf.

Men lillkillen grejar för fullt hela tiden. Det är tur att jag har en livlig bebis i magen så jag ständigt blir påmind om att han lever.

Imorrn hade jag gått in i vecka 21 om jag hade fått följa sista mensen. Men icke sa nicke. Jag får glatt vänta till på måndag. Det här blir den längsta vecka 20 i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Annika

Så mysigt det är med bebismagar. Jag förstår att du kollar in din fina mage nu. Ser fram emot att få se den snart. Klart att du måste ta och fota den. Men jag förstår dilemmat. Jag har ju så fina foton på din Klara och Gustavmage. Du var så fin då och du är så fin nu. Nu ligger en liten kille där inne och bara väntar ut tiden, tills han får komma ut till sina kära mamma och pappa. Bamsekram gumman!

2011-08-25 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0