Gräsänka

Har blivit gräsänka. KJ har åkt till Polen med jobbet och kommer inte hem förrän nästa måndag. Blir nio ensamma dagar. Speciellt nu när det närmar sig vecka 22. Blir nedstämd lite då och då. Och jag tror att det beror på det. Tror det påverkar KJ också. Så för hans del är det kanske bra att åka iväg och fly verkligheten litegrann. Själv sitter jag fast med verkligheten. Den är svår att fly ifrån eftersom lillkillen är i magen min.

Men han fick mig att både le och skratta ikväll. Bestämde mig för att testa om han ville busa och började buffa med fjärrkontrollen. Fick genast sparkar tillbaka. Sen gjorde vi om det en gång till med buff och spark. Mysigt! Längtar så vansinnigt till januari. Vill ha mitt mjuka, levande, skrikande lilla skrynkel.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kära dotter, tråkigt att läsa om att du blir nedstämd. Men fullt förståeligt är det ju. Hoppas att det ger sig när du passerat den "magiska" vecka 22. Längtar efter lilleman gör även jag, massor. Mysigt däremot att läsa om er lilla "bufflek". Ni har ju redan skapat en egen liten närhet. Bamsekram

2011-08-27 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0