Grattis alla tre

Idag är det Klara och Gustavs 7-månadersdag. Låg och tänkte på dom när jag låg i sängen. Min famn är tom och det finns inga bebisar att krama. Den härligaste känslan var när Klara levde när hon låg på mitt bröst. Hon rörde på sig och levde en stund. Åh vad jag önskar att jag kunde få uppleva hennes liv igen. Gustav fick jag bara känna i magen. Lillpojken! Vill krama och känna dom. Fysiskt! Jag vill krama mina barn!

Jag får glädjas åt att bebben i magen går in i vecka 18 idag istället. Jag får glädjas åt sparkarna jag får från honom/henne.

Så grattis till alla mina barn, på 7-månadersdagen och 18-veckorsdagen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, stort grattis till er alla!!!! Å bebben i magen.... se nu till att du sköter dig :) Vi längtar alla efter dig, fin, frisk och helt underbar. Klara och Gustav håller säkert koll på dig uppe ifrån sin bebishimmel. De vill att du stannar kvar här. PUSS o KRAM mormor

2011-08-05 @ 11:57:11
Postat av: Annika

Efter nyår kommer din hett efterlängtade bebis. Det kommer att bli en bebis så överöst av gos, så att den nästan "kvävs" :) Det kommer att stråla så om dig. Jag ser fram emot det. Bamsekram

2011-08-05 @ 14:29:57
Postat av: Sandra

Hej Jag tittar in på din blogg och ser att ni väntar syskon. Grattis!! Håller mina tummar.



Ursäkta att jag inte minns vad som hände när era barn inte fick komma till er i livet. Har det med livmodertappen att göra dvs att du öppnar dig? Det finns någotsom heter cerklage (osäker på stavningen) att operera dit. Nu kanske jag blandar ihop dig med någon annan. Men tanken slog mig att du kanske haft ett sådant problem och då kände jag att jag ville hjälpa om jag kan. Följer så många bloggar o nu i sommar har jag inte varit in på dem.

Kram

2011-08-06 @ 21:17:31
URL: http://mist-ett-barn.blogspot.com/
Postat av: Maria

Sandra: Dom vet inte exakt vad som hände och varför men dom misstänker moderkaksavlossning. Ska få livmoderhalsen undersökt på RUL ifall det skulle vara något där.

2011-08-06 @ 21:38:22
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej tror bestämt jag blandar ihop dig med en annan som också förlorat tvillingar. Kram Sandra

2011-08-07 @ 15:12:37
URL: http://mist-ett-barn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0