Ömtålig

Har haft två bra dagar eftersom jag har jobbat och därför haft annat än oro över lillen och saknaden av Klara och Gustav att tänka på. Men jag känner mig väldigt ömtålig just nu och har lätt för att falla ner i den ledsna spiralen. KJ är borta och kan inte ta emot mig när jag faller. Men i duschen är det varmt och där kan jag gråta. Ska försöka hålla mig sysselsatt resten av veckan innan KJ kommer hem så jag slipper tänka så mycket. Åker hem till mamma och pappa i helgen. Om mindre än en vecka är jag nämligen i vecka 22 och jag fasar.

Nu mår jag dessutom så där irriterande illa. Har ingen vidare matlust men vill heller inte spy även om jag vet att jag skulle må så mycket bättre om jag fick ur mig allt. Har tagit en Postafen och hoppas att den hinner verka innan repet ikväll. Ska tvinga i mig lite mer pasta och skinksås och sen fortsätta beta av mitt storpack Piggelin och hoppas att det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Annika

Goa gumman. Du har det inte lätt nu. Jag önskar så att tiden kunde gå snabbare, så att lillen kunde få komma fram snart. Men nu är det ju alldeles för tidigt och jag förstår din fasa för nästa vecka. Men det var då, med Klara och Gustav som det gick illa. Nu är det en ny graviditet, med en ny liten krabat och denna gång kommer det att gå bra. Det måste det. Det tror jag benhårt på. Bamsekram

2011-08-30 @ 18:58:01
Postat av: Jenny

Jag tror o hoppas osså att allt kommer att gå bra den här gången! Jag håller tummarna o önskar o önskar o önskar...

2011-08-31 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0