Postafen och Piggelin

Efter att ha varit uppe på toa vid halv sju-tiden somnade jag om och sov ända till halv elva. Hade sovit längre om inte telefonen ringt. Gud så skönt det var att få sova så länge!

Har börjat äta Postafen ibland igen för nu har jag börjat tröttna på illamåendet. Började känna av att det var påväg så jag tog en tablett. Det tar ungefär en timma för den att verka och vill man ha bäst effekt ska man ta den innan illamåendet startar. Men men... Har gått fram och tillbaka till toaletten då det har känts som att jag hållt på att spy. Men än så länge har det inte kommit något och jag har smaskat i mig en Piggelin. Det brukar underlätta.

Nu ska jag ta en promenad till Solna centrum och försöka hitta en BH. Kan bara ha en numera och det håller inte... Blir nog McDonalds också. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0