Bebbebus

Bebben har rört sig jättemycket senaste tiden. Så när jag vid fyratiden idag fortfarande inte hade känt bebben röra sig började bli lite frustrerad och givetvis kom tanken om att den hade dött upp. Men jag började buffa och buffa där h*n brukar sparka och tillslut fick jag svar. Så då började vi busa med varandra och buffade på varandra flera gånger. Mysigt! Hoppas få mycket mer bus i många veckor.

Imorrn åker vi på "semester". Så bloggen kommer ligga död i en och en halv vecka. Men när jag kommer tillbaka är jag i vecka 20 :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Va härligt att du kan känna sparkar trots att moderkakan är i framvägg..

sparkarna betyder så mycket för att hålla oron lugn och om man inte känner något så startar oron direkt men min läkare sa till mig att fram till vecka 25 så kan det vara lugna dagar och det är inget konstigt om man inte känner sparkar en dag men vad hjälper sådan fakta när man är livrädd för att något ska hända..



Hoppas ni får en underbar semester, va härligt att du snart är halvvägs, känns som det gått galet fort för dig:)

2011-08-10 @ 21:45:34
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0