37+0



Jag har en bebis som räknas som fullgången i magen :-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt, fantastiskt, underbart. Jag blir så glad när jag ser din fina mage och vet vilken skatt den innehåller. Åh, jag är så nyfiken på honom. Men nu får vi snart träffas. Det ska bli så fantastiskt, som vi väntat på honom. Klara och Gustav har varit fantastiska skyddsänglar åt honom och sett till att det gått så bra. Bamsekram!

2011-12-26 @ 20:45:53
Postat av: Angelica

Gillas skarpt!

2011-12-26 @ 21:01:16
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/
Postat av: Mona-Lisa

JA!! Vilken stor och härlig mage du har. Jag fick ju se och känna på den på juldagen. Nu längtar jag till den 3 januari, då jag tänkt att lillen ska komma ut!!

Många KRAMAR

2011-12-27 @ 09:19:15
Postat av: Ladybond

Åh så fin! Och fullgången! Grattis så så mycket!

Helt underbart! Nu behöver du bara hålla dig tills efter nyår :) Bara litet till. <3



2011-12-27 @ 21:47:44
URL: http://ladybond.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0