Julhelgen

Vi har haft en lugn julafton. Bara KJ och jag här hemma. Vi åkte inte till Eskilstuna ifall det skulle hända något. Så vi tog oss till minneslunden och gav Klara och Gustav varsitt hjärta, smällkarameller och knäck. Självklart tände vi ljus åt dom också. 

I fredags skrämde Lillen oss rejält när han inte ville röra på sig på flera timmar trots ihärdigt buffande. Just den tiden han brukar vara som mest aktiv. Men en tur till förlossningen lugnade oss och vi kunde slappna av igen. Läkaren frågade om hon skulle undersöka tappen och gå in och känna men vi sa att vi skulle hålla ihop till årsskiftet så hon fick inte gå in och reta något. 

Så nu väntar vi bara. Väntar och väntar och väntar... Herregud vad segt det är :-)

Och jag är i vecka 37+0 idag. Helt galet! Lillen räknas som fullgången och inte prematur längre. Vem kunde tro det i september? Och har han inte kommit än får han banne mig vänta några dagar till. Jag ska knipa till på söndag :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, det är så underbart att du kunnat gå så långt. Det var det ju ingen som trodde i september. Vi är så tacksamma. Hurra för ditt och lillens samarbete. Tack till sjukhuspersonalen oxå :) Nu är det så nära. Igår var vi ju hos er på en försenad julafton. Då fick jag se och känna på din jättefina mage. Härligt. Bamsekram!

2011-12-26 @ 16:06:00
Postat av: Ladybond

Ja, knip!



Helst till strax över tolv! :) Kram!

2011-12-26 @ 16:34:45
URL: http://ladybond.se/
Postat av: Aurora

Grattis!! Nej han gjorde oss nervösa i sept men vad skönt att det nu har gått så länge! Vad fint att Klara och Gustav fick så fina presenter av er. :-) Kram på er!

2011-12-26 @ 16:52:51
Postat av: Hanna

Lite tur är det ju att min gissning på födsel på julafton inte slog in, jag menar, om Maria och Josef får ett barn på julafton... He'll never hear the end of it... :) Så nu är det bara att knipa igen resten av året!! Massa kramar!!!

2011-12-26 @ 22:34:02
Postat av: Anonym

Ett stort varmt Gott Nytt Barnaår till er!!!! Carina W

2011-12-29 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0