Sista magiska pillret

Då var sista magiska få-bebisen-att-stanna-kvar-i-magen-pillret uppätet. Får se om det blir nån förändring nu. Har börjat känna ett tryck neråt. Och det ilar väldigt mycket. Säkert helt normalt men jag oroar mig över att jag ska börja öppna mig utan att jag känner det eftersom jag inte kände det förra gången. När jag kom in då var jag redan öppen. Därför åkte vi in igår. Men jag var stängd så då kunde vi sluta tänka på det. Undersökningsbehovet går i tvåveckorscykler ungefär. Man får en koll och sen är man lugn att kroppen är som den ska. Sen går det en tid och då bara måste man bli kollad igen. Alla på öppna träffen kände igen sig. Det var skönt!

Idag har vi blivit med videokamera. Så nu kan vi filma Lillskrutten när han kommer. Inte själva förlossningen kanske, vill nog inte se mig själv i det läget. Hehe! Men när han väl är född så...

15 dagar till bedömning...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hej! tänkte bara för en gångs skull skriva en kommentar! jag tror ändå att de blir en 2011 bebis:) jag följer med spänning! /emle

2011-12-18 @ 22:20:55
URL: http://www.sedorika.wordpress.com
Postat av: Milagros

Hej!

Jag har varit inne och läst om Klara och Gustav tidigare och kikat in sen ett år tillbaka. Din graviditet ger hopp till oss andra som strävar efter att uppnå +1 dag till osv. Det är så många som inte förstår vad vi som fött änglar går igenom, skönt att känna igen sig hos andra, när man slits mellan hopp och förtvivlan!



Hoppas allt går bra nu och vilken fin mage du har =)

2011-12-19 @ 20:11:44
URL: http://milagoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0