Ballonger

Vi hade tur med vädret och solen började skina nu på kvällen. KJ och jag möttes upp på kyrkogården när han åkte från jobbet. Vi blåste ballonger som vi skrev på och knöt upp i ett av träden i barnlunden. Sen satte vi oss på en bänk och då brast det för båda två. Helt plötsligt blev allt jättejobbigt och livet kändes fruktansvärt orättvist. Och stackars KJ var tvungen att fira sin födelsedag i en barnlund blåsandes ballonger till sina döda barn. Så ska inte världen vara. Men det blev jättefint! Och kaninerna var där och skuttade omkring som dom brukar. Vi tror att det är Klara och Gustavs kaniner. Efter att ha suttit och tittat och pratat lite tog vi oss till vår kvarterskrog och åt gott för att fira KJ. Nu blir det film och Ben och Jerrys. Hipp hurra för min fina familj!


Kommentarer
Postat av: Annika

Världens största kram till dig och din fina lilla familj. Men ack, mina tårar bara strömmar när jag läser det första "stycket". Vilken tur att det övergick i dur sedan. Så fint ni gjorde det med ballongerna och så mysigt att kaninerna skuttade omkring. Bamsekram :)

2011-07-05 @ 20:31:48
Postat av: Aurora

Vad fint med ballongerna! Det var säkerligen deras kaniner. Stor kram på dig!

2011-07-07 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0