Förlossningen all over again

Det där om förlossningssmärta etsade sig fast i mitt medvetande när jag skulle somna och jag drömde såklart att jag födde Klara och Gustav igen. Det var lika hemskt den här gången. Ska nog hålla mig till att läsa om veckorna och inte massa annat trams.

Vecka 14 idag. Men det har börjat krypa lite i mig igen att Pyret har dött. Jobbiga tankar som flyger förbi en millisekund men som sätter sig ändå. Måste få ett livstecken. Rinde MVC nu på morgonen som fixade en ultraljudstid åt mig på måndag. Skönt!

Men annars är allt bra.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, goa gumman. Det kommer att vara kämpigt med alla tankar som ploppar upp, tills det här är klart och lilla Pyret kommer fram, frisk och kry och helt underbar :) För så MÅSTE det sluta, ett lyckligt slut. Det tror vi med bestämdhet. kram

2011-07-08 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0