Något rör sig

Jag tror att jag har börjat känna krabaten i magen. Ibland rör det sig där inne och jag tror inte att det är tarmarna. Fast samtidigt blir jag så osäker eftersom moderkakan sitter i framvägg. Men det struntar jag i just nu. Jag tror det är bebben och det är mysigt. Och lite läbbigt :-)

Mått illa typ hela dagen idag. Lyckades förhindra spyan genom att äta fläskpannkaka väääldigt långsamt och med små bitar. Sen la jag mig en timma. Mådde lite bättre. Men illamåendet gav sig inte förrän vi drog iväg och käkade kebab på Billys. Fet mat gjorde susen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad spännande och roligt att du börjat känna av det lilla livet. Då blir det mer levande och positivt. Hoppas bara ditt illamående vill ge sig snart. Jag vill att du ska få ha en bra och problemfri graviditet resten av tiden. Det är du verkligen värd. Bamsekram!!!

2011-07-29 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0