Offentlig spya

Innan kl nio idag hade jag både hunnit träffa min barnmorska och lagt första offentliga spyan.

Besöket hos bm var jättebra. Vi satt och pratade om oro, känslor, fysiska åkommor osv. Jättebra var det i alla fall och jag är glad att jag inte avbokade besöket.

Började må illa när jag gick därifrån och ställde mig utanför för att äta en banan så illamåendet skulle släppa. Big mistake. Det fick motsatt effekt och jag fick springa till närmsta papperskorg för att spy upp den igen. Som tur var var det inte fler än 4-5 personer i närheten då. Men ändå. Den där spyan lär ju ligga och götta till sig i värmen idag... Blir nog inga fler besök i Solna centrum för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0