Shorts

Det är galet varmt idag. Det utlovades regn och åskväder på eftermiddagen men det har jag inte sett röken av. Så jag begav mig ner till city och kompromissade mig fram till ett par shorts. Rätt modell men fel färg. Men det är ett par shorts i alla fall. Nu har jag suttit på balkongen och ätit melon och läst lite bok. Det fläktar skönt på femte våningen. Mitt i all värme är jag glad att jag inte är höggravid. Det måste vara tusen gånger värre en sån här dag.
 


Dessa var jag ute efter. Men det blev grå tillslut.
Mudden går ju att vika ner en bit. Annars får jag värmeslag.


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Vad bra att du hittade shorts! Jag var på promenad i mina shorts och gick till minneslunden här i Sala och där pratade jag lite med Gustav och Klara..... och grät en skvätt. Det var så lugnt och fint där uppe!

2011-07-02 @ 19:40:28
Postat av: Maria

Det är det som är så bra med minneslundar. Dom är som internet och finns överallt. Alltså finns Klara och Gustav överallt :-)

2011-07-02 @ 19:57:22
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0