Snart husvaktat klart

Sitter på mamma och pappas inglasade altan och ser och hör regnet som tokvräker ner utanför. Här inne är det varmt och torrt, där ute är det kallt och blött. Har varit husvakt några dagar. Ikväll bär det av hem till Stockholm igen till vår tråkiga och varma lägenhet. Jag vill också ha hus! I alla fall på sommaren. Hade gärna stannat längre men ska till barnmorskan imorrn bitti. Tänkte förut att jag skulle boka av den tiden eftersom det bara var ett extra samtal som hon bokade in åt mig. Men nu har jag bestämt mig för att gå ändå. Känns bra att få ventilera lite småfunderingar. Även om man tror att det var Klaras moderkaka som gjorde att dom föddes för tidigt vill jag ändå kolla upp livmoderhalsen och se så att den inte är påverkad. Ska göra det vid RUL men dit är det nästan fyra veckor. Undrar om det är lugnt tills dess...


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för husvakteriet! Nästa sommar när Pyret börjat växa på sig lite och är en härlig liten Krabat/a, så får ni husvakta igen, så att ni får vara ute i solen hela lilla familjen. kram

2011-07-29 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0