Vilken dag!

Vi åkte hem till ett par kompisar för att ha en heldag med spel. Började må illa när jag gick hemifrån och det blev inte bättre av att tunnelbanan åkte fram som en jojo. Väl framme hann jag säga hej till dom som var där. Sen fick jag springa in på toa och få ur mig en kaskadspya. Helt otippat. Har inte spytt en enda gång hittills och så kommer det en bamsespya i vecka 14. Skumt! Jag tog igen allt jag missat. Haha!

Sen mådde jag bra igen och vi börjar packa upp spelet. Precis när vi ska börja säger dom helt plötsligt att vi inte alls ska spela spel. Utan KJ och jag ska få vårt "straff" för att vi gjorde en hemlig snabbvigsel och stack till Thailand direkt efteråt. Som en försenad och kombinerad möhippa och svensexa. Vi som tyckte att det var skönt att slippa undan sånt. Men det var bara på med den tilltänkta outfiten och ögonbindel. Sen satte dom oss i bilen och började köra runt oss. Det blev en trevlig dag som avslutades med picknick på fjäderholmarna. Fast när jag insåg att vi skulle åka båt började tankarna mala i huvudet. Vart ska vi åka? Hur långt bort är det? Hur snabbt kan man ta sig till sjukhuset därifrån? Man blir lätt knäpp i huvudet vid såna här graviditeter. 

Vi kom väldigt lindrigt undan och det var väldigt trevligt och roligt. Även om jag känner att jag aldrig mer vill vara utklädd till pirat i city igen. Vi hann ändå köra ett spelparti efteråt eftersom vi körde hem till kompisarna igen efteråt. KJ och jag kom trea. Huvudsaken var att vi inte kom sist i alla fall. :-)

Med tanke på spyan idag är jag inte lika orolig inför ultraljudet imorrn. Kändes som att Pyret ville säga åt mig att ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Annica

Väldigt lätt knäpp i huvudet men det är ju inte konstigt och det är oerhört skönt att läsa att man inte är ensam med tankarna som hela tiden förberedd för det värsta..



Va härligt att allt var bra med pýret..



Kram

2011-07-11 @ 19:33:20
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0