Bakfulla läsare?

Det är lite roligt att kolla på statistiken dom här dagarna. Igår var det midsommarafton och folk firade istället för att läsa bloggar. Idag är folk bakfulla och ännu färre läser bloggar. Skönt att slippa sånt!

Satt i en stol på baksidan och njöt idag när mamma kom ut och berättade att min gamla klasskompis gick förbi med barnvagn på vägen. Vill varken se eller höra sånt. Vill inte se folk jag känner lyckliga över sina nyfödda bebisar. Det gör för ont. Har senaste gångerna jag har varit hemma hos mamma och pappa och varit på en viss promenadrutt undvikit att avsluta den på hennes föräldrars gata bara för att inte riskera att möta henne och hennes mage eller eventuella bebis. Nu finns bebisen och det gör så ont.

Men en sak som gjorde mig superglad nu på kvällen var att jag fick veta att en änglamamma har plussat. Sånt gör mig glad och det gjorde min kväll. Nu håller jag alla tummar och tår jag har att det ska gå bra.

Inget illamående idag. Hoppas det har börjat släppa nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0