Barnen har flugit idag

Inatt drömde jag att pyret föddes för tidigt, död. Då har det börjat med sånt också. Blir så ledsen. Jag vill drömma om Klara och Gustav men det gör jag inte. Istället har jag börjat drömma såna här skitdrömmar.

KJ har flugit till Tyskland på konferens idag och ska stanna till söndag. Han skickade ett sms och berättade att Klara och Gustav hade suttit på vingen och flugit med. Precis som dom gjorde när vi flög till Thailand. Jag såg dom. Jag såg att dom satt där även om dom inte syns.


Kommentarer
Postat av: Annika

Goa gumman,det gör mig så ont att höra att du börjar få mardrömmar igen. Nu inför det nya lilla pyret. Jag hoppas verkligen att det inte kommer att upprepas, även om jag förstår att din oro framkallar det.

Så skönt för er att känna att ni kommer era kära tvillingar nära när ni flyger. Jag ska oxå vinka till dom nästa gång jag flyger. Bamsekram

2011-06-02 @ 08:01:16
Postat av: Vocalissa

Trist med tråkiga drömmar istället för de man vill ha.

Du har en award att hämta hos mig.

Kram

2011-06-02 @ 19:30:03
URL: http://vocalissa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0