Fem månader

Fem månader. Tänk att fem månader har gått. Det känns både som igår och som en evighet. Jag blir fortfarande så ledsen när jag tänker på er mina småpluttar. Men nu är ni på semester i Tyskland med pappa. Hoppas ni har det bra där! Och lova att ni håller i er hårt om ni ska sitta på vingen på vägen tillbaka ikväll.

Man lever i två parallella världar. En "vanlig" värld. Den som alla andra människor lever i. Och den världen där vi lever med Klara och Gustav. Där vi pratar om dom och undrar vad dom har gjort idag. Där vi ger varandra små lätta bebispussar på kinden. Så lätta som vi tror att Klara och Gustav pussar oss om nätterna för att inte väcka oss. Vi får skapa oss egna minnen och upplevelser med Klara och Gustav. Minnen som vi bara kan dela med varandra.

Grattis på er dag! Mamma saknar er så mycket!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kram kära dotter. Klara och Gustavs mormor saknar dem oxå. Grattis på er 5-månadersdag idag. Men jag blir så ledsen jag med, när jag läser vad er mamma skriver om livet utan er. Jag får alltid en klump i halsen och tårarna kommer. Trodde väl aldrig att jag skulle behöva få vara med om något dylikt. Hade kunnat vara utan det och istället fått snusa på två små underbara bebisar. Men nu har ni ett liet syskon på G i mammas mage. Säg till ert lilla syskon att stanna kvar där inne, tills det är dags att komma ut. Snälla gör det!!! Kram på er alla!

2011-06-05 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0