Fotboll

Att bo i Solna när det vaknas fotboll är en upplevelse. Är det derby står poliserna häck från pendeltågsstationen till Råsunda och det är poliser poliser poliser överallt. Idag var det Sverigetröjor överallt. Lite roligt. Och framförallt trevligare än poliser. Det blir liksom gladare stämning. Och det förgyller mina dagar!

Fick veta att ytterligare en ska ha barn idag. Det hugger alltid till i mig när jag får höra sånt. Jag vet egentligen inte vad det är som får igång mig. Men det är väl att jag skulle ha haft mina bebisar hos mig och inte har det. Och så blir jag irriterad på att dom säkert är så där naivt lyckliga. Det låter kanske konstigt men det blir lite äckligt.

Om två veckor och en dag ska jag få se pyret på teve igen. Jag hoppas att h*n fortfarande lever då. Hipp hurra för pyret isåfall!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hittade hit via LadyBond. Jag blir så glad för er skull när jag ser att ni har en liten guldklimp i magen. Stort grattis!

Fint att ni ska ha minnesstund!

Varmaste kramen

Maria från Öppna träffarna

2011-06-09 @ 10:40:24
Postat av: Maria

Tack Maria! Ja, vi är glada men väldigt rädda.

2011-06-09 @ 15:00:25
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, för sjutton, det är klart. Det är ju en rysare.

2011-06-09 @ 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0