Lite av varje

Effektiv förmiddag idag. Träffade prästen och planerade det sista inför minnesstunden. Präster är så himla bra. Dom är lugna och fridfulla. Sen gick vi och beställde två urnor. Ska köpa ett rosa och ett blått sidenband som vi ska knyta på sen.

Ikväll är det sista träffen med samtalsgruppen. Undrar om vi ska slå på stort och ta en liten falsk trumpetkonsert utanför fönstret idag. Blir spännande!

Blod under graviditeten är ju normalt säger dom. Men för mig var det uppenbarligen inte normalt när jag var gravid med Klara och Gustav. Därför blir jag livrädd nu att det ska vara något dåligt. Det är pyttepyttelite. Men det är. Fortsätter det imorrn blir det en tur till gynakuten. Tänker då inte gå och tro att allt är normalt nu. Hellre ett onödigt besök för mycket.

Drömde förresten att jag fick trillingar inatt. Alla dog. Sen var jag helt plötsligt gravid med fyrlingar. En föddes i vecka 27. Resten stannade kvar i magen. Vet inte hur det slutade. Hann vakna.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja gumman, hellre ett besök eller två för mycket, absolut. Men det får inte gå fel. Det måste sluta med fanor och välspelande trumpeter. Bamsekram!!!

2011-06-10 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0