Pyret lever

Pyret lever och är fortfarande bara en. Singular! Hjärtat slog och allt såg bra ut. Blödningarna kom troligtvis från irriterade slemhinnor påverkade av infektionen jag hade. Så nu kan vi andas ut i två veckor till. Pyret hade växt på sig fint också. Förra gången var h*n 4 mm lång. Nu hade h*n vuxit till att bli hela 20 mm. Heja Pyret! 

Sista gången på samtalsgruppen var jättebra igår. Vi fick välja bilder som beskrev vår sorg idag och om fem år. Det hela kantades av ABBA-musik på falsk saxofon. Fantastiskt...


Här är vår lilla krabat.


Kommentarer
Postat av: Lina

Får se pyret i verklig storlek på skärmen :-)

Hoppas du kunde sova bra efter det avbrutna telefonsamtalet (som ledde till ytterligare 4 jobbsamtal innan jag var klar...)

Kramen

2011-06-10 @ 13:50:13
Postat av: Annika

Hurra för Pyret!!!!! Tack för att allt är bra med dig. Helt otroligt vad man redan kan se på Pyret, 20mm lång. Jag ser ju t o m ögonen tycker jag. Åh, vad jag längtar efter dig mitt nya kära lilla barnbarn. Snälla, snälla stanna nu därinne och kom inte fram förrän det är dags och du är färdig, frisk och fin. Bamsekram från mormor

2011-06-10 @ 14:27:09
Postat av: Mona-Lisa

Vad härligt att se lilla Pyret!!! Längtar efter dig!!!

2011-06-10 @ 18:20:44
Postat av: Kattis Heiskanen

Vill beklaga er förlust av tvillingarna. <3

Och skicka massa styrkekramar till dig!



Och så vill jag även gratta för pyret! Försöker oxå bli gravida nu efter att vår dotter togs ifrån oss 6veckor sedan. =(



kramar från Kattis(oxå änglamamma).

2011-06-11 @ 16:56:44
URL: http://mincolin.blogg.se/
Postat av: Liv

Åh...lilla, lilla Pyre! Styrka och hopp till lill*n.

2011-06-14 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0