Skön helg

Tack vare besöket på gynakuten i fredags kunde jag slappna av och har därför haft en väldigt skön helg. I fredags var en kompis över och vi körde ett parti Settlers. Var extremt trött men lyckades vinna ändå. Gick upp okristligt tidigt igår för att åka till Uppsala på jobbintervju. Får se om det blir något. Mådde skit när jag åkte dit pga "för lite" sömn och illamående. När jag kom hem igen var klockan ett och jag somnade som en stock i sängen. Vaknade kl fem igen. Tänk att nån som är så liten kan göra en så trött. Idag har vi städat hela lägenheten och haft L och P på besök. Broccoli- och skinkpaj, jordgubbar och glass och två partier Settlers. Otroligt skön helg med andra ord. Ingen större oro. Pyret mår bra, jag mår bra, KJ mår bra och Klara och Gustav är stolta över mamma, pappa och pyret.

Nu kan vi fokusera på minnesstunden som är på fredag. Sen börjar ett nytt kapitel i vårt liv.


Kommentarer
Postat av: Annika

Kära dotter, det var verkligen skönt att läsa dina ord idag. Du låter så lugn och trygg. Hoppas verkligen att det får fortsätta så. Jättebamsekram!!

2011-06-12 @ 23:26:09
Postat av: Liv

Jag är också jättestolt över dig, KJ och ert pyre! Heja, heja!

2011-06-14 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0