Vägkrogscraving

Fick min första cravingkänning idag. Var på stan efter krematorieutflykten och fick plötsligt ett sinnessjukt sug efter vägkrogshamburgare. Absolut inte McDonalds, Burger King eller Max. Nej nej, riktig vägkrogsburgare skulle det vara. Med räfflade tjocka pommes. Och jag var tvungen att ha det. Nu! Letade som en tok på alla ställen jag tänkte kunde ha såna hamburgare men jag hittade bara kebab. Till slut var jag så vansinnigt hungrig och illamående att jag var tvungen att göra en kompromiss. Hamnade på Max ändå. Och nej, det var banne mig inte samma sak. Satt och tjurade lite medan jag åt. Men jag blev i alla fall mätt och illamåendet släppte för en stund igen. Får se när nästa cravingkänning attackerar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0