4 månader

För fyra månader sen föddes ni. Mina fina barn! Jag var så lycklig över att ni skulle komma. Men jag kunde aldrig tro att ni skulle ha så bråttom till världen.

Tänk att jag skulle få tvillingar. En liten flicka och en liten pojke. Helt otroligt! Jag var så otroligt stolt över er! Nu har jag er hos mig, fast på ett alldeles speciellt sätt. Jag är nämligen en väldigt speciell tvillingmamma.

Klara, min kloka lilla flicka. Ja, du såg så klok och bestämd ut. Vi sa att du nog minsann skulle bli en duktig liten fröken. Ja, en riktig liten fröken. Och vi trodde att du skulle hålla ett vakande öga på din bror. Vi tror nog att du gör det där uppe bland molnen.

Gustav, min lilla buspojke. Du såg verkligen busig ut. Och på kortet på Klara och dig när jag håller er innan jag lägger ner er i kistan såg man på dig att du bara väntade på att få flyga upp till molnen och busa med Klara.

Idag fyller ni 4 månader. Ät mycket tårta och glöm inte att bjuda dom andra barnen. Sov gott i natt och håll om varandra precis som mamma och pappa håller om varandra om nätterna.

Grattis mina små älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, kära dotter. Du skriver så bra och så fint. Mina tårar rinner, som vanligt, när jag läser vad du skrivit. Det är ju så sorgligt och så onödigt. Jag kunde väl aldrig ens drömma om att jag skulle få änglabarnbarn. Det fanns liksom inte på världskartan. Men de är mina barnbarn, även om vi inte har dom här ibland oss. 4 månader. Ja, tänk va tiden går. Grattis goaste Klara och Gustav! Men ni skulle vara nyfödda nu istället. Det hade varit så mycket bättre. Bamsekram

2011-05-05 @ 21:09:01
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så otroligt fint du skriver Maria!

Kram till Klara och Gustav som busar däruppe där inga bekymmer finns och livet leker!

Malin

2011-05-05 @ 23:59:08
Postat av: LadyBond

Grattis på deras dag!

Tänker på dig!



Stor kram!



2011-05-06 @ 21:24:21
URL: http://ladybond.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0