Eskilstunahelg

Varit i Eskilstuna hela helgen. Träffade systersonen som är så himla rolig och mysig. Pillade mycket på mitt smycke. Undrar om det är något visst med barn som det är med djur. Att dom kan känna saker som vi inte riktigt förstår. Kändes mysigt när han gjorde det iaf. Då sa jag åt honom att det var hans små kusiner som var där.

Tittade på film som min syster har filmat från han föddes till i julas. Tittade fram till jag själv kom i bild med min mage på julafton. Då stängde jag av. Ville inte titta längre då. Jag har tittat på några bilder av mig själv med mage men rörliga bilder blir för mycket.

Förra gången jag var i Eskilstuna beställde jag ett smycke åt KJ. En stor tjock manlig stav (haha vad det låter) med fyra sidor. Där står det Klara, Gustav och 2011-01-05. En sida är blank. Kan fyllas på vid behov... Nu hämtade jag ut den och han fick ett fint paket. Eller snarare, snöre med paket. Paket ska ha mycket snören. Han blev jätteglad över sin lilla present.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sen blir det hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0