Idiotkommentar

Dagens idiotiska försök till tröst: "Jag beklagar sorgen... Men det går ju fler tåg!" Skitkommentar! Jag blir skitsur av såna kommentarer. Jag skulle vilja ge personen en spark mellan benen och sen hålla en fruktansvärt lång och arg föreläsning om varför man inte ska säga så men jag orkar inte längre. I say no more... Ni fattar nog...

Fick veta att ytterligare en kompis är gravid idag. Vecka 23. Det var inte ens planerat. Slag i magen och tårar. Det känns skit. Verkligen! Det spelar liksom ingen roll. Det är bara skit ändå. Men vi pratade en massa och det gick bra.

Ska krypa in i KJs varma famn under täcket. Mys! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fick massor med "du är ung, du hinner få fler". Fick mig att gråta ännu mer, men är tveksam till om dom förstod själva hur korkad kommentar det är.. Som att säga att hon inte var värd något, bara att skaffa en ny.. Blir fortfarande vansinnig..

2011-05-17 @ 22:40:56
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: LadyBond

När man får såna kommentarer så är det som att de ingenting förklarar ens barn.



Typ gråt inte över spilld mjölk, skillnaden med spilld mjölk är att den går att köpa ny och ett barn..



Just det där med att folk förminskar det som hänt..

det är så jobbigt.



Stor kram och du? Stå på dig, annars gör ngn annan det!



2011-05-18 @ 10:19:40
URL: http://ladybond.se/
Postat av: Elvy

Hej! Slingrade mig hit från ladybonds sida.



Tråkigt med idiotkommentarer. Har folk inget vettigt att säga kanske det faktiskt är bättre att bara hålla tyst.



Har haft två mf och två ma på ett år nu och fick höra av svärmor att "jaja, ni får prova igen, nu vet ni ju hur man gör..."



Stor kram till dig!

2011-05-19 @ 15:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0