Obekvämt i mitt vardagsrum

Trevlig spelning trots uniformsproblem. Till och med Prins Daniel var där, civilt :-) Men vänstra sidan av mitt ansikte har fått en fin rödlätt ton som jag hoppas ger sig.

Klara och Gustav har sin minneshylla på en central plats i vardagsrummet och går inte att missa. Nu har jag haft besök som nervöst tittade på hyllan utan att nämna den. Det känns bra att den är där den är. Då kan ingen missa att vi har barn. Dom syns för alltid hemma hos oss! Men ändå får jag känslan "Men säg något då!". Det är en frustrerande känsla att veta att Klara och Gustav nästan aldrig kommer nämnas i naturligt och vardagligt samtal om jag själv inte tar upp dom. Men då dödar man stämningen och alla känner sig obekväma.

Ska ta kort på Klara och Gustavs hylla imorrn så ni får se vad fint dom har det.

Pluttisarna!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, vilken bra idé! Vi ska också göra fina bilder på vår son och sätta upp på ett särskilt ställe.



Jag vill väldigt gärna se en bild på på minneshyllan med era fina barn!

2011-05-08 @ 00:43:21
URL: http://www.anneutane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0