Presenter

Det blev ingen mors dag-present från KJ idag. Det var tydligen något strul när han skulle hämta ut det så jag får det inte förrän på onsdag. Men den som väntar på något gott... Däremot var jag till posten och hämtade ut ett annat paket som jag hade fått en avi ifrån. Det var en mors dag-present från en kompis. Hon hade skickat ett paket med sju förpackningar mönstrade näsdukar, en för varje veckodag, med motiveringen "Ska man gråta ska man gråta med klass". Sjukt kul! Satt och småfnissade för mig själv när jag läste brevet och såg näsdukarna. Det är tur att jag inte gråter så ofta längre. Då räcker dom länge! Men jag kanske ska ta med mig ett paket till kuratorn imorrn och använda dom istället för kuratorns vanliga vita...

Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Vilken härlig kompis du har! Jätteroligt.... mitt i allt elände! KRAMAR

2011-05-30 @ 21:08:49
Postat av: Annika

Gulligt och omtänksamt, med humor. Kram!!!

2011-05-30 @ 22:03:28
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Fniss!

2011-05-30 @ 22:17:56
Postat av: Vocalissa

Sådan humor gillar jag!

Vad fint av din kompis att uppvakta dig på mors dag.

2011-05-31 @ 11:57:33
URL: http://vocalissa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0