Snart "sommarlov"

Är man trött om man efter en hel natts sömn kollapsar kl 13 och sover till 16.30? I guess so... Efter veckan som kommer har jag bara två lektioner kvar sen är terminen klar. Underbart. Då ska jag sätta mig med examensarbetet och skriva det hela sommaren. Ventilering i september. Sen långpraktik på 7,5 poäng. Jag ser ljuset i tunneln...

Även om vårterminen har varit otroligt jobbig psykiskt och jag har fått tvinga dit mig själv nästan varje dag är jag stolt över mig själv som lyckades genomföra det. Att jag nu väljer att skriva examensarbetet under sommaren istället för i höst gör att jag kommer därifrån ännu snabbare. Vill inte vara kvar på den platsen. Jag är inte samma person som innan.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, du har varit jätteduktig. Det fruktansvärda som du har tvingats gå igenom, ska ingen behöva uppleva. Men mitt uppe i allt så har du varit stark, givetvis med många dippar, men ändå.



stor kram

2011-05-22 @ 20:28:54
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Almas mamma

hej.

jag har nu suttit och läst lite bakåt i din blogg. men bara lite. orken tog slut när tårarna började rinna... ska läsa vidare en annan dag!

stor kram till dig!!

/Almas mamma

2011-05-23 @ 16:11:21
URL: http://snowangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0