Tack!

Jag har inte sagt tack tidigare så nu gör jag det. Tack för alla fina kommentarer jag får! Både från kända och okända människor. Och alla nykända som jag "tyvärr" har lärt känna eftersom vi har samma erfarenheter. Ni är guld värda!

Idag är en bra dag igen som tur är. Men jag är trött. Det blir liksom en bieffekt av bottendagarna. Bottendagar är just botten. Dom kommer sällan numera men är fortfarande lika jobbiga som de första dagarna efter att Klara och Gustav föddes och dog. Och då blir jag glad när jag inser att jag mådde så varje dag förut. Dom blir färre och färre. Och tur är det för hur skulle man annars överleva en sån här händelse.

Ikväll blir det nog en liten promenad medan KJ är och tränar. Det gäller att passa på för imorrn sägs det att det är risk för regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0