Valborg

Trevlig Valborg igår. Vi träffade några kompisar på en pub och sen tittade vi på en fjuttfjuttig eld i Vasaparken i fyra minuter. Höll på att frysa ihjäl och gick till en ny pub och sen vidare hem till en kompis. Trevligt! Och dagen till ära piffade jag mig lite också. KJ sa att jag var så fin så! Det är sjukt tråkigt att piffa sig just nu. Jag har liksom inget som passar. Så blir det när man inte går ner och inte vill köpa nytt. Jag vill inte köpa kläder förrän jag ska måste köpa gravidkläder. Längtar efter mina gravidjeans, dom var underbara! Fast jag har tvingats köpa en hel del tunikor och leggings. För det är det jag lever i. Kommer inte i några jeans och vägrar köpa nya. Nej, först ska jag ha ett levande barn, sen ska jag komma i mina jeans igen. Vi pratade om det min kurator och jag. Att jag måste lägga energin på det som är viktigast. Och att gå ner 7 kg kanske inte är det viktigaste just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0