Ett grattis

Idag har jag gjort något som för mig är väldigt stort. Jag har gratulerat en vän till hennes bebis. Det tog mig drygt sex veckor innan jag förmådde mig att säga det men nu kände jag mig mogen att göra det. Och det känns bra!

Har sagt det förr men det skadar inte att säga det igen. Jag tycker det är jobbigt när kompisar blir gravida och/eller får barn. Det spelar ingen roll om jag är gravid själv. Dom har sina erfarenheter. Jag har mina. Det var jobbigt innan mina komplikationer startade den här graviditeten. Det är ännu jobbigare nu när jag tvingas genomlida en skitgraviditet för att förhoppningsvis får ett levande barn. Jag längtar efter att få vara vanlig.

Kommentarer
Postat av: Emma Angberg

Bra jobbat Maria! Heja dig!! Stor kram

2011-11-03 @ 09:52:02
Postat av: Ladybond

:) Tycker dte var stort av dig, vet att det är svårt, mig tog det mycket längre tid, men när det var gjort så kändes det bra ändå.



Håller med dig om att det gör ont än.. Jag hoppas din skitgravidtet bestämmer sig för att bli snällare mot dig. OOpps, vi vet båda att foglossning inte blir bättre, men vet att jag önskar det iallafall..och att det ändå blir bra och det blir så snällt det kan mot dig, ändå.

Jag med har en riktig skitgravidtet..den är skit nu och den kommer bli ännu mer skit sen.



Jag skulle dö för att få vara vanlig.. få ett barn eller vara mig själv som jag var förut iallafall.

Meeeer normal ändå :)



Jag önskar med dig att allt blir ok och att du får din snutt i dina armar sen. Massa omtanke!



2011-11-03 @ 15:13:18
URL: http://ladybond.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0