Gissningstävling

Jag tänkte roa mig och er lite. Så vi kan väl ha en liten tävling... Gissa när Lillen tittar ut :-)

Det vi vet är att:
1. Det kan hända precis när som helst, från imorrn helt enkelt...
2. Om Lillen behagar stanna kvar i magen har jag tid för igångsättningsbedömning 2 januari.
3. Om jag är mogen den 2 januari får jag en tid för igångsättning 3 januari.
4. Om jag inte är mogen får jag en tid för ny bedömning några dagar senare.
5. Lillen har beräknat födelsedatum 15 januari.

Så lägg en kommentar på det här inlägget och gissa:
1. Födelsedatum och tid
2. Längd
3. Vikt

...så sammanställer jag en fin liten lista. Så vad tror ni? December eller januari?

Vad vinner man då? Pjta, lite ära och berömmelse :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0