32+0

Idag var mamma på besök och hade med sig Lillens vagn. En superfin marinblå Teutonia fun. Tack tack från Lillen till mormor och morfar! Hon hade även med sig en kasse med mängder av kläder som Lillen får låna av sin kusin. Lillen hälsar och tackar moster så mycket!

Sista ultraljudet och sista besöket på specen idag. Det blev ingen tappmätning. Blev förvånad först eftersom det är därför vi brukar gå dit. Men idag blev det tillväxtmätning och koll av moderkakan och flödet. Allt såg fint ut och Lillen vägde drygt 1800 gram, -8,4% på kurvan. Tappmätningen ansåg dom inte vara nödvändig eftersom jag kommit så långt nu. Har även fått tid för bedömning av igångsättning ifall Lillen behagar stanna kvar i magen. 2 januari. Skulle jag bli "godkänd" då sätter dom igång mig dagen efter. Så håll tummarna att vi tar oss över årsskiftet. Jag ser ett slut. 6 veckor kvar :-)


Bry er inte om min groteskt fula bh/topp. Den är skön, har inga byglar :-)


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Vad härlig att allt står rätt till med er!! Kul med mamma/mormorbesök!!! Nu är vi ännu närmare en liten kille.... som ju kan vänta till den andra januari, som du tycker!!!

KRAMAR

2011-11-21 @ 21:17:59
Postat av: Annika

Ja, oj så fin magen är och lillen och jag fick ju träffas idag, så han kunde buffa lite på mig, mysigt :) Nu får han gärna vänta till över årsskiftet. Sedan är det tittut... Han kommer att trivas i vagnen. Antar att du provkör den hemma nu :). Kram kram

2011-11-21 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0