29+0

Måndag betyder ny vecka för lillen och mig. 29+0 är helt otroligt. Det var det ingen som trodde när jag blev inlagd i vecka 22+3. Då var det dag för dag och att eventuellt ta sig till 24+0 om jag hade tur. Men lillen är en riktig kämpe. Lillen kämpar, jag ligger ner och äter piller och hjälper Lillen att kämpa. Och KJ ser till att allt fungerar runt omkring så att jag mår bra och orkar kämpa. Vi är ett riktigt team vi tre :-)

Har börjat äta Alvedon lite smått för att palla med foglossningen. Lite komiskt med den där alvedonen. Här jag jag gladeligen stoppat i mig alla piller dom har erbjudit mig på sjukhuset och efteråt. Och här funderar jag på hur en Alvedon kan påverka Lillen. Man blir lite knasig.

Har fått några små bristningar. Svor lite när jag upptäckte det men tänkte sen att det faktiskt inte gör något.


29+0


Kommentarer
Postat av: Annica

Det känns som det går så fort för dig, hinner inte riktigt med.. Härligt att det är en liten kämpe ni väntar:)

2011-10-31 @ 19:09:43
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: Annika

Ja, visst är ni ett fantastiskt team och visst är det helt underbart fantastiskt, att du kommit ända till v30 = 29+0. Det såg ju inte så ljust ut ett tag, precis som du skriver. Men nu ser det så underbart ljust ut och vi är alla så glada. Den stora dagen närmar sig med stormsteg. Dagen då vi får hälsa lillen välkommen till världen. Åh, vad jag längtar. Men, men det får dröja lite till.

Bamsekram till det fantastiska teamet.

2011-10-31 @ 19:43:47
Postat av: Hanna

Heja heja!

2011-10-31 @ 20:58:41
Postat av: Mona-Lisa

Vad roligt det är att det blivit så många nya måndagar för teamet!!! Längtar efter den lille kämpen, men det får gärna dröja till efter årsskiftet innan vi ses! Åh, så efterlängtad du är!

2011-10-31 @ 21:12:59
Postat av: Malin Hedström

Det är ju helt enormt Maria! Verkligen vilket fint team ni är alla tre med era små änglabarn hejjandes från himmelriket.

Längtar tills jag får träffa dig<3



stor Kram/Malin

2011-10-31 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0