En vecka till

Och så har vi klarat av en vecka till. Hurra! Måste säga att den här senaste veckan har gått oväntat fort. Tänkte för en vecka sen att det var en evighet till nästa besök på KS. Men nu har en vecka redan gått och då är det bara en vecka kvar till jag får lämna lägenheten nästa gång för en liten tripp till KS.

Igår kom min syster hit och sov över för hon skulle vidare på kurs idag. Vi kollade på bebissaker, barnvagnar, gjorde inköpslista och en lista över vad vi får låna från henne. Det var roligt att få kolla på sånt. Det ger en sån här underbar vanlighetskänsla. Jag får planera en framtid för min lilla bebis. Myyyspyyys! Tack för en stund av vanlighet :-)

Bild kommer ikväll...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

så himla glad att ni klarat er en bit över er förra smärtsamma gräns! Det känns så positivt och det är roligt att läsa hur det går framåt för er! håller alla tummar och tår för att allt fortsätter i samma goda anda!

2011-10-17 @ 14:27:26
URL: http://www.sedorika.devote.se
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni hade mysigt tillsammans och kunde planera framåt! Det är så spännande för oss alla!!!Stanna kvar länge och njut i värmen, Lilla livet! Det blir höst och kallt ute nu, så vänta ett tag till innan du kommer ut!!

2011-10-17 @ 14:28:56
Postat av: Annika

Ja, så skönt för varje vecka som går. Det är härligt. Det närmar sig, sakta med säkert.

När Rasmus var hos oss i lördags visade jag honom en magbild på dig. Jag sa åt honom att därinne ligger Marias bebis, din kusin. BEBIS,sa han då och såg glad ut. :) kram till både bebis och dig..

2011-10-17 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0