Fredag

Har inte så mycket att säga. Det händer nämligen ingenting. Skönt att vara hemma och ha liiite mer att göra. Det gör att dagarna går lite fortare. Får även sova hur länge jag vill vilket är underbart. Då försvinner några timmar på förmiddagen. 

Skulle få en ny tappmätning på måndag. Ska nämligen träffa min läkare på måndag. Ett läkarbesök innebär alltid ultraljud innan så man har lite att diskutera. Jag ska fortfarande till läkaren på måndag. Men idag kom kallelsen till ultraljudet. På tisdag. Eh... Ringde och bråkade lite med dom och lyckades få dom att klämma in min tappmätning på läkarens lunch på måndag. Sorry! Men det är dom som har gjort fel. Får dock en oskön känsla att han kommer göra en slarvig mätning. Som tur är följer KJ med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0