Fyra veckor

Söndagkväll och ännu en vecka har gått. Fyra veckor har jag legat nu. Givetvis gör jag allt jag måste för att bebisen ska växa till sig så mycket som möjligt och ha dom bästa förutsättningarna när han vill titta ut. Men det betyder inte att jag tycker att det är roligt. Det är skittråkigt att ligga. Det är skittråkigt att inte träffa folk. Det är skittråkigt att inte kunna hjälpa till hemma. Det är skittråkigt att inte kunna gå ut. Inte ens till affären.

Men imorrn blir det utflykt till KS igen. Tappmätning och läkarbesök. Har tur att mamma är ledig och kommer hit och roar mig. Då får jag även skjuts till sjukhuset och slipper ta taxi för att behöva gå till bussen. Får se vad måttet blir imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0