Jag ska åka hem!

Jag ska få åka hem! Hurra hurra hurra hurra! Tappen mätte 26 mm vilket är helt fantastiskt. Är fortsatt sjukskriven resten av graviditeten med vila och medicin. Kommer göra tappmätning varje vecka och eventuella andra kontroller som behövs. Troligtvis infektionskoll så den dumma baskilusken inte kommer tillbaka. Är så himla glad att jag får komma hem nu. Det har varit fantastiskt att få ligga här och bli kollad under dom här mest kritiska veckorna men nu ska det bli härligt att få vara hemma och ha lite privatliv.

Bjuder på magbild senare ikväll när jag är hemma :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till bra tappmått och därmed hemgång! Ja, du var kvittrande glad när du ringde mig, så skönt att höra ditt gamla glada jag. Nu när det är stabilt, så kan det ju vara skönt att få vara hemma. Men jag är så tacksam för att du har fått vara där på KS dessa veckor. Det var kanon. Men nu får du njuta av att vara hemma igen. BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!!! kram, kram

2011-10-03 @ 17:43:32
Postat av: miak86 på familjeliv

Va glad jag blev av detta inlägg! :-) kramar i massor till dig vännen

2011-10-03 @ 19:48:16
Postat av: Mona-Lisa

Mia!! Vad härligt att din kropp är så bra nu att du kan få åka hem med magen och vara i din egen miljö! Grattis!!!

2011-10-03 @ 20:58:58
Postat av: Camilla

Underbart! Grattis till det bra tappmåttet!

Stor kram till dig

2011-10-04 @ 07:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0