Dan före...

Börjar bli nervös inför imorrn. Tänk om måttet blivit sämre. Men bricanylen och vilan gör iaf susen och jag har minimalt med sammandragningar. Dom här dagarna känns det som att mitt liv har legat på is. Jag måste kontakta en del människor efter torsdag eftersom jag inte kan ge några besked om något alls just nu. Nej, jag vet inte om jag kan vara med. Nej, jag vet inte om jag kan jobba. Nej, jag vet inte om jag kan komma. Jag vet inget alls innan torsdag. Så det ska bli skönt att få veta läget imorrn ändå.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja gumman, vi väntar alla med spänning på morgondagen. Men det kommer bara goda besked. Det tror jag verkligen på. Lilleman har nog fattat nu att han måste stanna kvar därinne, ett bra tag till. Klara och Gustav har nog haft ett snack med lillebror. Bamsekram!

2011-09-14 @ 14:08:18
Postat av: Mona-Lisa

Jag tänker också på morgondagen och vad den innebär för er del. Eftersom du känt dig bättre, så tror jag att du får ett bra besked! Jättemånga kramar!!

2011-09-14 @ 19:17:15
Postat av: Hannah

Hoppas att det har gått bra idag! Väntar på goda besked och hoppas att din tystnad bara betyder att ni firar med annat mer trevligt än att blogga!!! KRAM

2011-09-15 @ 19:36:36
URL: http://hannahsskrivterapi.blogspot.com
Postat av: Annica

Hoppas verkligen det gått bra för er i dag..Kramar

2011-09-15 @ 21:17:56
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0